במעונות גל יודעים איך להתמגן ואיך להתגונן, כבר בראשיתה של הקורונה בישראל, נערכנו לתוכניהקורונה בישראל, נערכנו לתוכנית מתכונת חירום. ההבנה כי חניכי ודיירי המסגרות הינם דיירים בסיכון הייתה נר לרגלינו והרגשנו מחוייבים להגן ולשמור על בריאותם ועל בריאות אנשי הצוות.החל מההכרזה כי הנגיף הארור נותן  אותותיו בישראל ,  היה בידינו את כל  ציוד המיגון הנדרש והתחלנו בתוכנית […]

במעונות גל יודעים איך להתמגן ואיך להתגונן, כבר בראשיתה של הקורונה בישראל, נערכנו לתוכניהקורונה בישראל, נערכנו לתוכנית מתכונת חירום. ההבנה כי חניכי ודיירי המסגרות הינם דיירים בסיכון הייתה נר לרגלינו והרגשנו מחוייבים להגן ולשמור על בריאותם ועל בריאות אנשי הצוות.החל מההכרזה כי הנגיף הארור נותן  אותותיו בישראל ,  היה בידינו את כל  ציוד המיגון הנדרש והתחלנו בתוכנית מוגנות למסגרות, אך שום דבר לא הכין אותנו למציאות, 24/7 בבתי מעונות גל ובמסגרות היום זהו סיפורינו.

ליל הסדר שלנו, היה במתכונת ייחודיתבפעם הראשונה שנחשפנו לשיחות זום עם בני המשפחות, התקשורת הפכה פופולארית בקרב דיירי ההוסטל, כולם ללא יוצא מן הכלל רצו לקחת חלק בטכנולוגיה שכבשה את כולנו. הכל החל במציאת פתרון לאור הנחיית מנהל המוגבלויות, בגל הראשון  כי הדיירים ישהו במקום מגוריהם ולא יוכלו להיפגש עם בני המשפחה, לפיכך הכנו פינה אינטימית שתוכל לקלוט מספר דיירים, לצד התאמה והורדת האפליקציה לאייפדים והדרכת הדיירים והצוות. היתרון באייפדים הוא להנגיש באופן מירבי את המסך, הזום משמש למפגש אינטימי לכל דייר ולמפגש קבוצתי, דבר אשר הצריך מאיתנו תוכנית: הזכות לפרטיות וכישורים חברתיים כמו דחיית סיפוק ועד גבולות לזמני התקשרות ושיחה. מאז הזום מלווה את דיירי מעונות גל בכל אירוע, מסיבת יום הולדת,   ולדאבונינו גם לאורך גזירות הקורונה הבאות.